پلاک92
 

 

علیرغم تحمل هزینه بسیار جامعه سینمایی کشور از سیاسی‌کاری عده معدودی از سینماگران، در اقدامی جدید مهناز افشار چند روز بعد از آزادی تعدادی از محکومان سیاسی فتنه سال ۸۸ در منزل یکی از این افراد حضور یافت.

 



ادامه مطلب ...

چند روزی است در صفحات اجتماعی و دنیای مجازی تبلیغات ساپورت های مردانه به چشم می خورد، بله اشتباه نکنید درست خوانده اید، ساپورت های مردانه، تبلیغاتی که اینک در کمال ناباوری در سایتها می بینیم و اگر مسئولین فرهنگی دیر بجنبند به خیابانها نیز کشیده می شود و دیگر نمی توان این معضل اجتماعی را کنترل کرد و به قول معروف آب رفته دیگر به جوی برنمی گردد.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:من و تو,ساپورت,آکادمی گوگوش, :: 21:56 ::  نويسنده : محمد

افسران - ساپورت از کجا نشأت گرفت...

چندی پیش یکی از کاربران فیس‌بوک، در این شبکه اجتماعی تحلیل جالبی بیان کرده بود. 
او نوشته است: ...



ادامه مطلب ...

صدا و سیمایی که بشدت به سریال‌های ماهواره‌‌ای می‌تازد، سریالی تهیه کرده که اگر حجاب بازیگران زن از آن حذف شود نه تنها تفاوتی با سریال‌های ماهواره‌ای ندارد، بلکه روی آنها را هم سفید کرده است!



ادامه مطلب ...

آیا افشای حریم خصوصی «مهناز افشار» و اینکه شب‌های اول اجرا قرص می‌خورده آنقدر مهم است که مستندسازان شهید، در رسانه ملی غریب بمانند؟



ادامه مطلب ...
یک شنبه 17 شهريور 1392برچسب:, :: 12:35 ::  نويسنده : محمد

ساخت خانه و طراحی آن از جمله مهم‌ترین مسائلی است که باید دقت فراوانی رو آن باشد اما گاهی اوقات این دقت‌ها می‌تواند نتیجه برعکس داده و طراحان را به اشتباه وادارد و ان‌ها نیز خانه‌هایی را می‌سازند که واقعا گاف‌های بزرگ دنیای طراحی می‌شوند.

 



ادامه مطلب ...

راست می‌گویند که در این مملکت آزادی بیان نیست. هرچند تا به حال در این مورد شک داشتم، اما الان دیگر دارم مطمئن می‌شوم که واقعا در این مملکت آزادی بیان وجود ندارد. نه می‌شود حرفی زد، نه می‌شود نقدی کرد، نه مخالفتی، نه شورشی، نه براندازی. هیچیه هیچی. باید آسته بریم آسته بیایم که گربه‌ی وجودمان کسی را شاخ نزند. مثال می‌خواهید؟ دم‌دستی‌ش همین ماجرای حضور شجریان در مراسم بزرگداشت ایرج.

به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب ...
سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:, :: 22:8 ::  نويسنده : محمد
سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:, :: 21:9 ::  نويسنده : محمد

 

بـیـمـاری یخچال گـرایـی ...!

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 4 شهريور 1392برچسب:حمله , ایران , مشرق , بازی, :: 10:41 ::  نويسنده : محمد
دو شنبه 4 شهريور 1392برچسب:, :: 10:38 ::  نويسنده : محمد

جاهای خالی رو با چه اعدادی باید پر کرد؟(اعداد را از راست به چپ بخوانید)
10, 20, ....., 15, 1000, ......, 16

 

برای حل سئوال به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ

به پلاک 92 خوش آمدید. سلام اینجا سیاسی نیست، حذبی نیست، از چپ و راست نیست،جایی برای وقت تلف کردن نیست، یک وبلاگ ساده نیست، اینجا تفرقه نیست و............. نیست. ***** اینجا پلاک92 است***** خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک92 و آدرس pelak92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 62
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 190
بازدید کل : 5094
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1