سکانس صلوات!
 
پلاک92
 
پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:, :: 1:10 ::  نويسنده : محمد

635078414983153362

همیشه که قرار نیست از صدا و سیما انتقاد کرد! فقط نباید که اشتباهات رو بزرگ کرد بزار یه بارم که شده خوبیها رو دید بزارید فرهنگ خوب دیدن و تشکر در بین ماها زیاد شه! در بین سریالای آبدوغ خیاری! بعضی وقتا البته بعضی سریالها با سکانسهای آموزنده و قشنگش آدمو بوجد میاره!

در قسمت چهارم "مادرانه" اردلان خان عصبانی از دست بچه معتادش زمین و زمان رو قورت میده بالا و پایین میپره جفتک میندازه داد و هوار میکنه کلا مستاصل و …. در این لحظه ارسلان بچه کوچکش وارد اتاق میشه؛ اردلان میگه برو حالا و حوصله ندارم بچش میگه "گل بانو" گفت بیام چند تا صلوات برات بفرستم تا آرام بگیری بابا(به این مضمون)! سه صلوات میفرسته و فوت میکنه تو صورت باباش! البته در قسمت دوم بود فک کنم که آقای ثانی! از مرحوم مجتهدی"ره" یک روایت نغز را بیان کرد که خیلی برای من تاثیر گذار بود همچنین عکس قاب شده آقای مجتهدی در اتاق ایشان خود نمایی میکرد.

مگه فقط قراره از برنامه سمت خدا و آفتاب شرقی و دیگر برنامه های مذهبی ذکر و یاد خدا رو به مردم نشان داد؟!؟ تاثیر گذاری و یاد دادن بعضی از لحظات زندگی که دچار مشکلات میشویم و درمانده و مستاصل از اینکه چکار کنیم با نشان دادن این جور سکانسها خاطره خوبی در اذهان و افکار عمومی خواهد ماند…

یادی هم کنیم از مرحوم دولابی و توصیه های ایشان در باب ذکر صلوات!

 

حاج اسماعیل دولابی"ره" در خصوص تقویت ایمان سالک میفرمودند:

 

 

بر پیغمبر"صلی الله علیه و آله و سلم" صلوات بفرستید که قوه شما زیاد میشود.هر وقت دعایی میشنوی یا مصیبتی از خوبان میشنوی و ناراحت میشوی آهسته صلوات بفرست.این قوه و ظرفیت شما را زیاد میکند.

هر وقت با خدای خود صحبت میکنی اگر دیدی زبانت تعطیل شد و نتوانستی حرف بزنی صلوات بفرست دوباره نطقت باز میشود…..

 

انسان گاهی در میماند که به خدا چه بگوید؛ صلوات راه را باز میکند…

اللهم صل علی محمد و آل محمد عجل فرجهم

 

به نقل از وبلاگ "پرسه در ناسوت دل"

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به پلاک 92 خوش آمدید. سلام اینجا سیاسی نیست، حذبی نیست، از چپ و راست نیست،جایی برای وقت تلف کردن نیست، یک وبلاگ ساده نیست، اینجا تفرقه نیست و............. نیست. ***** اینجا پلاک92 است***** خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاک92 و آدرس pelak92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 244
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 478
بازدید کل : 5382
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1